Viime yönä puoli kolmen aikaan kirjoitin tällaisen, ajattelin ensin heittää roskiin, mutta kun ihme kyllä herättyäni jotenkin jostain syystä pidin tästä, ajattelin sitten piilottaa johonkin pöytälaatikkoon. Jostain syystä kuitenkin ajattelin sitten laittaa tämän tänne, katsotaan nyt sitten, saa haukkua. Mutta ottakaa huomioon että runoillut olen viimeksi...en edes muista täsmälleen koska, mutta kauan siitä on. Ala-asteella kirjoittelin tosi paljon runoja, ne vaan eivät enää tallessa. Tämä kai enemmänkin vaan joku ajatus tai jotain. Mutta olen joskus huonompaakin kirjoittanut, vaikka itse sanonkin. En jaarittele enempää, saatte itse lukea:

 

Minä olen tässä

täsmälleen samassa paikassa

kuin vuosi sitten

ja ihmettelen

mihin se vuosi meni?

mitä tapahtui?

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Joku muutti ulkomaille

ihan tuosta vain

se tuntui olevan niin helppoa

viimeksi kuulin

että löysi hyvän työpaikan

muutenkin asiat hyvin.

 

Toinen löysi oman kullan

ja meni naimisiin

kuulemma kolme lasta

ja perheauto

ei kutsuttu häihin, ei ristiäisiin

no, minä aina ollut enemmän hautajais-tyyppiä.

 

Talvi tuli taas

vaikken kesääkään huomannut

tämä talvi enemmänkin kuin syksy

ei lunta vieläkään

vaikka kai jo joulukuu

pian vuosi taas takana.

 

Maapallo pyörii rataansa

vuodenajat vaihtuu

ihmiset tulevat ja menevät

jatkavat elämäänsä ja muuttuvat

surulliset iloisiksi

onnettomat onnellisiksi.

 

Ja minä olen tässä

täsmälleen samassa paikassa

kuin viisi vuotta sitten

ja ihmettelen

miten ne oikein tekee sen?

ja miksen minä pysty samaan?

 

Viime yö meni muutenkin taas niin kuin meni, neljän aikaan katsoin vielä kelloa. No, olen sitten nukkunut tämän päivän. Heräsin kuitenkin vielä. Ette vieläkään päässeet minusta :)