Kiitos kommenteista teille molemmille. Se kone-asia muhii tuolla pääkopassa kyllä ajatuksen tasolla vielä. Jos sitten kun joskus ehkä jostain jotain töitä sais, niin vois saada säästettyä rahaa että sais jonkinlaisen koneen hankittua. Kelan päivärahoista ei paljon jää.

Juu, eli jotain hyvääkin tänään.

Huomasin lähteväni 10 kilsan päähän kaupungille ihan vaan muuten kun ei muuta tekemistä ollut. Kävin sitten kahvilla huoltamolla ja painelin takasin bussipysäkille. Siellä sitten istuin puoli tuntia, odotin bussia, kuuntelin sateen ropinaa ja ukkosta ja kattelin salamointia. Kutsukaa kieroutuneeks jos haluatte, mutta mä jotenkin paremmalla tuulella kun sataa ja ukkostaa, on pilvistä tai käy kylmä tuuli. Talvi on mun lempivuodenaika, sillon ihanan viileetä ja pimeetä. Ja kyllä, olen syntynyt kesällä. Varmaan lapsena putosin päälleni kun kesänlapsena toivon että se kesä loppuis ja äkkiä. Helteet ei oo mun juttu. Eikä ötökät, niitä kohtaan poden melko laajaa kammoa.

Niin, sitten kun tulin kotiin ni muistin jopa kattoo postilaatikon ja jes, posti oli tuonut mulle kaks CMX:n levyä jotka viime viikolla tilasin. Olin jo melkein unohtanut koko tilauksen. Ilmankos tili nyt tyhjä, mutta jotenkin pitää yrittää itteensä viihdyttää. Eli meen kuunteleen niitä nyt ja katellaan myöhemmin lisää.

Hyvää yötä.