Kiitos, Hannes. Lohdullista lukea kommenttisi juuri nyt.

Uneton yö menossa, taas. Mielikuvitus laukkaa, taas.

Vanha puutalo natisee ja varsinkin yöllä ne äänet kuuluu tosi hyvin. Mulla vaan sellanen ongelma siinä, että mielikuvitus muuttaa ne äänet nurkissa vaaniviksi rosvoiksi tai murhaajiksi tai joksikin. Vaikee hengittääkään. Tärisen. Yritin nukahtaa, kääriydyin kokonaan peittoon ja aattelin että nyt jos joku rosvo onkin jossain nurkassa, ei sen tarvi mulle tehdä mitään kun mä jo nukun niin sikeesti etten kuule enkä nää mitään eli en voi todistaa mitään ketään vastaan jne jne. No en sitten kuitenkaan nukkunut. Kun uskalsin, lähdin tänne koneelle, mutta se mielikuvitus se mielikuvitus...nyt ne rosvot/murhaajat on täällä, aina mun selän takana. Yritän selittää itelleni mielessäni ettei mitenkään edes mahdollista että joku olis päässyt tänne sisälle mun huomaamatta, mutta uskonko? En, taaskaan.

Että hyvää yötä ja kauniita unia sitten vaan juu...