Näyttääpä hassulta, edellisen kirjoituksen otsikko...ihan sai tirskumaan täällä itsekseni. No kun en millään keksinyt mitään sopivaa, niin ei kai siihen voi silloin kirjoittaa kuin sen mitä ekaksi tulee mieleen....

Arvatkaapa, mitä olen tehnyt viime yönä. Olen nukkunut. Ilman mitään pillereitä. 13 tuntia. Heräämättä välillä. Silti vieläkin vähän univelkaa tuntuu olevan jäljellä mutta toivottavasti siitä pääsen pian eroon.

Arvatkaapa mitä olen tehnyt tänään. Olen kuunnellut joululauluja. Ja olen hymyillyt. Kyllä, osaan minäkin sen taidon, vaikkei aina uskoisi. Se on ollut jotenkin kateissa, mutta tänään se on löytynyt. Ainakin nyt hetkeksi. Pitää nauttia tästä. Lumi hymyilyttää. Joululaulut hymyilyttää. Jopa mainokset telkkarissa hymyilyttää. Ja se tuntuu hyvältä.

Arvatkaapa mitä aion tehdä vielä tänään. Aion kaivaa imurin kaapista ja käyttää sitä. Ja sen jälkeen moppia. Oikein tarmokkaasti. Tämä olotila täytyy käyttää hyväksi. Kun ei tiedä kauanko kestää. Illalla ulkoilemaan. Kuulostaa hyvältä.

Tässä teillekin, ystävät  :)