Olen kuunnellut taas vanhoja levyjä ja muistellut...jännä kuinka joihinkin kipaleisiin liittää tiettyjä asioita, ne muistaa aina sen kipaleen kuullessaan, nekin joita muuten ei välttämättä muistaisi. Ja jännä miten tietyt sanat osaa ulkoa ilman mitään vaikeuksia vuosienkin jälkeen.
Sen kyllä muistan ilman kipaleitakin, mikä päivä tänään. Viime vuonna tänä päivänä vietimme nelijalkaisen karvakuonon synttäreitä. Joku voi ihmetellä suuresti miten jonkun koiran synttäreitä pitää muka viettää. Ei kai se pakko ollutkaan. Mutta vietettiin kuitenkin. Viime vuonna ostin purkin viiliä molemmille kavereille ihan tätä päivää varten. Se oli oikein juhlaherkkua. Voi miten ne pitivät siitä. Onnittelut suoritin heti aamulla ensimmäisenä. Halauksista se pikkuinen piti erityisen paljon.
Tänään tämä rakas pikkukaveri olisi täyttänyt 15 vuotta. Valokuvat esillä. Voi että osaakin olla ikävä....
Kommentit