tekee mieli vielä näin illalla saada aikaiseksi tekstiä tänne. En tosin tiedä onko tässä mitään järkeä, mutta on sellainen olo että tahtoisi valittaa ja ruikuttaa sydämensä kyllyydestä taas. Tahtoisi huutaa, karjua niin kovaa kun vaan ikinä pystyy. Enkä edes tiedä miksi. Kun ei pitäisi olla aihetta valittaa, karjua, ruikuttaa ja huutaa. Huomenna saan vietyä pyörän huoltoon, jos hyvin käy pääsen jo viikonloppuna harjoittelemaan, kokeilemaan osaanko enää edes pitää pyörää pystyssä samalla kun istun satulassa. Sitähän olen odottanut ja toivonut. Ja olenhan minä innoissani siitä. Mutta kuitenkin...
Juttelin tänään erään ihmisen kanssa joka oli joskus erittäin hyvä kaverini. Välillämme oli erimielisyyksiä joiden vuoksi emme juurikaan ole yhteyttä pitäneet aikoihin. Nyt saimme puhuttua asiat selviksi ja tarkoitus olisi että ensi kuussa matkustaisin tapaamaan häntä. Sitäkin olen toivonut. Ja olen innoissani ja hyvilläni siitäkin. On taas jotain mitä odottaa. Mutta kuitenkin...
...tuntuu että ei pitäisi iloita vielä, on liian aikaista, jokin menee kuitenkin pieleen ja pahasti. Joko kaadun viikonloppuna pyörällä ja loukkaan itseni sen verran pahasti että ei tee mieli enää ikinä edes yrittää ajaa tai sitten tämä ihminen tekee katoamistempun tai jotain. Ja mielessä kaihertaa vielä viime viikonloppu, se kun ei oikeasti mennyt ihan niin hyvin kaikin puolin kuin mitä kerroin täällä. Tai meni, mutta jätin kertomatta tiettyjä asioita ja jätän vieläkin. Sen verran sanon että nolottaa hirvittävästi ja olen ehtinyt jo moneen kertaan katua sitä että lähdin yleensäkään minnekään silloin. Olisi minun pitänyt tietää ettei minun pidä koskaan ikinä milloinkaan lähteä yhtään mihinkään ihmisten ilmoille kuin korkeintaan käymään kaupassa. Nyt muistan sen taas jonkin aikaa.
Nyt kostautuu sekin että nukuin niin paljon tuossa aiemmin, nyt ei tunnu uni tulevan millään, ei edes pillerillä. Miksen voi olla ihan joku muu ihan jossain muualla ihan jonain toisena aikana? Olen miettinyt että oikeasti minun ei pitäisi olla edes tällä planeetalla, mutta kriittisellä hetkellä joku jossakin teki kohtalokkaan virheen ja päädyin tänne. Odotan vaan koska "ne tulee ja hakee mut pois...."
Vali-vali jne. Kiitos ja anteeksi.
Kommentit