Kivaa. Kurkku kipeä, siis todella kipeä, päähän sattuu, yskittää, nenä vuotaa...Mutta yllätys ylläty, ei kuumetta. Eipä ollut iso yllätys. Toivottavasti huomenna parempi olo kun pitää mennä haastatteluun sinne työverkkoon, ei olisi mukava köhiä siellä koko ajan ja niistää. Eikä tuo pää- ja kurkkukipukaan kovin kivoja ole. Jos nousisi kuume, silloin voisin sen tapaamisen peruuttaa, mutta kun ei niin ei. Toivottavasti muuten herään huomenna ajoissa. Aika on jo kymmeneltä sinne.
Kaapista kaivoin esille kaakaota, sitä tässä nyt siemailen ja yritän olla tukehtumatta köhääni. Se näissä flunssaoireissa on niin mukavaa, aina kun niitä ilmenee, saa juoda kaakaota. Lapsesta lähtien sen olen oppinut. Lapsena sai myös viettää yönsä olohuoneen sohvalla, sillä oli parantava vaikutus. Nykyään kyllä ihan omassa sängyssä on kaikkein paras.
Taidan keittää lisää kaakaota, etsiä jostain laatikosta särkylääkkeen ja painua kotikoloon, kääriytyä peittoon ja laittaa jonkun veljen filmeistä pyörimään. Menee se päivä niinkin.
Kommentit