Yhtenä päivänä surffailin netissä, tietämättä edes mitä etsin tai siis en mitään oikeasti järkevää tekemistä keksinyt tälle koneelle juuri sillä kertaa. Mielenkiinnosta vilkaisin nettitv:n maksuttomia juttuja ihan vaan huvikseni katsoakseni mitä mahtaisin löytää. Jäin koukkuun tähän. Eilen vietin monta tuntia tuota sarjaa katsoen, viime yökin meni valvoessa kun en malttanut millään lopettaa. Huvittaa ne eleet ja se huutaminen jolla asioista puhuvat, ja se etusormen heiluttelu jotta asia varmasti menisi perille. Kas kun eivät hypi tasajalkaa ja heittäydy lattialle kiukuttelemaan kun asiat ei mene niin kuin haluavat :) Monet naurut olen saanut ja siksi jatkan tänään katsomista, olen todellakin naurun tarpeessa.
keskiviikko, 16. toukokuu 2007
Kommentit