On tullut pidettyä hiljaiseloa täällä jonkun aikaa, lähinnä siksi että olen nukkunut aika pitkään viime päivinä enkä ole jaksanut kirjoittaa mitään. Enkä oikeastaan tiedä mistä nytkään kirjoittaisi, ajattelin vaan ilmoittautua.

Paitsi blogissa, olen viettänyt hiljaiseloa muutenkin. Lukenut ja katsonut leffoja, aina kun olen nukkumiselta ehtinyt. Tosin tänään heräsin jo yhdeksältä aamulla, se on aikaisin minulle taas. Tainnut kerääntyä sen verran univelkaa että on pitänyt nukkua sitä pois kun kerran on pystynyt.

Huomenna olisi kyllä tarkoitus(jos pääsen ajoissa sängystä ylös silloinkin) pitää vähän hauskaa, eli toteuttaa se retki eläinpuistoon. Sitä onkin jo odotettu. Toivottavasti kaikki nyt menee suunnitelmien mukaan. Sitten voikin jo alkaa odottamaan loman loppua ja töiden alkua. Toisaalta vähän kyllä uuvuttaa ajatus töihin paluusta mutta toisaalta odotan sitä, koska meillä on siellä niin hauskaa. Omia sisäpiirin vitsejä, joita ei muut ymmärrä. Ja sitten tapaan taas vuosien jälkeen opettajan joka ei pitänyt minusta ja josta minä en pitänyt. Pääsen näyttämään hänelle että tulihan minusta kuitenkin jotain muuta kuin hirveä rikollinen, vaikka hän aivan muuta ennustikin kerran humalassa kylän kuppilassa.