ja työt aloitettu taas. Päivä meni tosi nopeasti ja mukavasti, vaikka eilen illalla stressasinkin taas kun työkaveri soitti ja ilmoitti että mennäänkin ihan eri koululle, uuteen kaupunginosaan jossa en ollut ennen edes käynyt. Meinasi usko loppua alkuunsa kun ajattelin että millä sinne menen ja miten osaan jne. Onneksi sain isän kuskaamaan kun kiltisti keitin hänelle kahvia vielä illasta ja kysyin hyvin varovasti. Aamulla olikin melkoinen tekeminen että löydettiin sinne koululle, se oli ihan metsässä, katseltiin jo että eihän täällä kohta ole edes asutusta enää jos paljon kauemmaksi mennään, kuinka täällä joku koulu voisi olla. Mutta perille kuitenkin löydettiin.

Oli oikein siisti ja mukavannäköinen paikka, kauniit ikkunat ja isot luokat kahdessa kerroksessa. Siellä vielä suursiivouksia tehtävänä, joten sinne auttelemaan menimme kun omassa koulussa ei mitään tehtävää enää ennen koulujen alkua. Siihen saakka siellä toisella koululla pyörimme.

Nyt ihan väsy, tuntuu että uni voisi tulla tänä iltana isompia odottamatta. Aion kuitenkin, jos jaksan, katsoa vielä CSI:n tänään. Voi kyllä olla että nukahdan kesken kaiken. Suihkuun kuitenkin pitää vielä jaksaa raahautua.